.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارندگی گیلان یک قربانی گرفت

یک دستگاه خودرو با چهار نفر سرنشین به دلیل شدت بارندگی به داخل رودخانه لایارود گیسوم تالش سقوط کرد که موجب کشته شدن یک زن 40 ساله شد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، این خودرو دارای چهار سرنشین بود که سه نفر سرنشین توسط مردم منطقه نجات یافتند ولی یک مسافر زن در رودخانه پر آب لایارود گیسوم غرق شد.
مدیر کل مدیریت بحران گیلان شدت حجم بارندگی در این استان را بی‌سابقه خواند و اظهار داشت: بارندگی بسیار شدید بوده و بیشترین خسارت در بحث آبگرفتگی است.
افشین عزیزی با بیان اینکه منازل و تاسیسات زیادی در استان به ویژه در شهر رشت دچار آبگرفتگی شده است، اذعان داشت: میزان خسارت ناشی از این بارندگی در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه بیش از 170 میلی متر امروز باران باریده است، افزود: شدت بارندگی همچنان ادامه دارد و حجم بارندگی موجب آبگرفتگی شده است.
مدیر کل مدیریت بحران گیلان خاطرنشان کرد: نیروهای شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان مشغول برطرف کردن گرفتگی آب‌های سطحی و فراهم کردن زمینه تسهیل برای تردد خودروها و مردم هستند.
وی از آمادگی نیروهای امدادی و خدمات رسان برای انجام عملیات امداد و نجات مطلوب به شهروندان خبر داد.
شهردار رشت نیز با حضور در مناطق آبگرفته این شهر، این آبگرفتگی را به دلیل سنتی بودن سیستم فاضلاب رشت عنوان کرد.
محمود فریدونی با عذرخواهی از مردم رشت اذعان داشت: نیروهای خدمات شهرداری از بامداد امروز در تلاش برای برطرف کردن مشکلات آبگرفتگی هستند.
همچنین استاندار گیلان نیز با حضور در مناطق مختلف شهر رشت از نزدیک در جریان آبگرفتگی شهر قرار گرفت و در جلسه فوق‌العاده‌ای که ظهر امروز به منظور بررسی وضعیت آبگرفتگی رشت در استانداری گیلان تشکیل شد مبلغ 15 میلیارد ریال برای آبگرفتگی این شهر اختصاص داد.
مهدی سعادتی مبلغ 3 میلیارد را به صورت ضرب‌العجل برای برطرف کردن مشکلات آبگرفتگی در اختیار شهرداری رشت قرار داد.
بارش باران همچنان ادامه دارد و امروز بسیاری از شهرهای گیلان از جمله رشت، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا، تالش و دیگر نقاط از شدت آبگرفتگی به دریاچه تبدیل شده بودند.
امروز به دلیل شدت بارندگی مدارس ابتدایی و راهنمایی شیفت عصر تعطیل شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.183 seconds.